29 Mar 2012

今日係我牛一。我要歌頌我呢幾年同幾位知心好友o既情誼。

話說今日同呢排好耐冇見o既小露寶食永年,講番以前往事。往事不離足球。我從來未忘記我地點樣係馬田五人場踢爛仔波,由一開始o既贏一球輸兩球,變做先輸一球贏兩球,有時同隔離中學班人踢,有時同啲阿伯踢,距離宜家,已有七八年。馬田足球場已經比政府拆左,話要起唔知乜野大樓。但係o係我心中o既記憶,永遠都唔會消失。

記得有一次踩單車由元朗去屯門,去到龍鼓灘我炒左鋪勁,崩牙流血,加上果時係醫學院都唔好開心,當時真係好無助。多得呢班友照顧我,帶我去醫院,我今生今世都無以為報。

光陰似箭,大家個樣都變左,我讀醫多年,已經變成一老頭。人間無常,好多事情都不由我地左右,唔到我地控制。你睇,吹水茶座個肥仔老細一轉眼就唔見左,馬田個足球場話拆就拆,趙中話唔掂就唔掂……我但求我地之間o既關係始終如一,你地令到以前o既我變成今日o既我,我願我未來o既日子都有你地o係我左右。我不敢想像如果冇你地,我會變成點,更加唔敢諗如果我冇左你地,我日後點算。

最後我以阿里士多德一句話作結,佢話友情:Love is composed of a single soul inhabiting two bodies. 愛情可能係短暫,但友情係恆久o既。

我相信。

No comments:

Post a Comment